Sprawność harcerska K6 - Nowy SIM
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Sprawność harcerska K6
Sprawność to zdobyta i udowodniona działaniem umiejętność, którą harcerka lub harcerz potrafi posłużyć się w razie potrzeby. Sprawność dla harcerzy ZHP do przyszycia na mundurze.
Szczegóły:
- obwódki:
- niebieska - sprawność jednogwiazdkowa
- zielona - sprawność dwugwiazdkowa
- czerwona - sprawność trzygwiazdkowa
- czarna - sprawność czterogwiazdkowa
- wysokiej jakości haft
- kontrastowe kolory nici
- średnica: 3 cm
- podkład umożliwiający naprasowanie
- haftowane w naszej składnicy.
Jak nosić?
Na prawym rękawie koszuli mundurowej.
Wymagania i zadania:
* Gra w kilka gier stolikowych. Potrafi wyjaśnić zasady gry zastępowi.
- Zagrałem/am w 5 różnych gier stolikowych z rodziną, zastępem lub znajomymi.
- Na zbiórce zastępu zaproponowałem/am grę dobraną odpowiednio do wieku i doświadczenia graczy. Wyjaśniłem/am zasady i poprowadziłem/am rozgrywkę.
- Zagrałem/am w co najmniej jedną grę planszową lub karcianą o tematyce harcerskiej lub historycznej.
- Naprawiłem/am i zakonserwowałem/am grę stolikową (naprawa pudełka, wsadzenie kart w koszulki, uzupełnienie brakujących elementów).
** Wie, jak różne gry stolikowe wpływają na zdolności. Orientuje się w popularnych grach stolikowych.
- Poznałem/am przynajmniej jedną grę na refleks, strategię, rozwijającą logiczne myślenie, zdolności ekonomiczne, planowania, pamięć, wiedzę, kreatywne myślenie (mogą się pokrywać). Zaprezentowałem/am te gry, wplatając je w prace mojego zastępu.
- Wziąłem/wzięłam udział w turnieju gier planszowych lub karcianych.
- Zorganizowałem/am miniturniej gier stolikowych w zastępie lub drużynie.
- Znam przynajmniej jeden portal / blog / vlog o grach stolikowych.
*** Zna podstawowe mechaniki gier. Umiejętnie dobiera grę do graczy.
- Zorganizowałem/am turniej gier stolikowych w dowolnym środowisku lub pracowałem/am na targach gier stolikowych, wyjaśniając gry.
- Poznałem/am mechaniki stosowane w grach i potrafię je zidentyfikować w grach, w które gram. Na zbiórce drużyny zaprezentowałem/am historię, twórców oraz rodzaje gier planszowych i karcianych.
- Zorganizowałem/am w swoim środowisku (drużyna, szkoła, kółko zainteresowań) akcję promującą gry planszowe i karciane. Zorganizowałem/am turniej gier w systemie szwajcarskim.
- Samodzielnie lub wraz z zespołem stworzyłem/am prostą grę planszową lub karcianą o tematyce harcerskiej i upowszechniłem/am ją w środowisku harcerskim.
**** Tworzy własne gry stolikowe. Rozumie różnicę między „ciekawym pomysłem” a „grywalnym pomysłem”.
- Określiłem/am potrzebę edukacyjną, docelową grupę wiekową i zakres wiedzy, który można przekazać za pomocą gry. Odpowiednio dobrałem/am mechanikę do projektowanej gry i stworzyłem/am fabułę.
- Zapoznałem/am się z materiałami o projektowaniu gier - np. Laboratorium Gier. Stworzyłem/am prototyp gry w kilku egzemplarzach i przeprowadziłem/am testy. Na bazie uzyskanej informacji zwrotnej poprawiłem/am grę i przeprowadziłem/am kolejną serię testów. Cykl powtarzałem/am do momentu, gdy gra stała się grywalna (uzyskała dobre oceny od testujących i w większości określali ją jako atrakcyjną).
- Stworzoną grę zaproponowałem/am wydawnictwu lub spopularyzowałem/am samodzielnie (np. upubliczniając materiały do samodzielnego wydruku).
Zaloguj się i dodaj opinię