Centralna Składnica Harcerska 4 Żywioły

Sprawność harcerska Organizator/Organizatorka nauki - Nowy SIM

Wysyłka w: 1-5 dni
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 2,70 zł 2.70
ilość szt.
Zyskujesz 2 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane

Opis

Sprawność harcerska Organizator/Organizatorka nauki

 Sprawność to zdobyta i udowodniona działaniem umiejętność, którą harcerka lub harcerz potrafi posłużyć się w razie potrzeby. Sprawność dla harcerzy ZHP do przyszycia na mundurze.

Szczegóły:

  • obwódki:
    • niebieska - sprawność jednogwiazdkowa
    • zielona - sprawność dwugwiazdkowa
    • czerwona – sprawność trzygwiazdkowa
  • wysokiej jakości haft
  • kontrastowe kolory nici
  • średnica: 3 cm
  • podkład umożliwiający naprasowanie
  • haftowane w naszej składnicy.

Jak nosić?

Na prawym rękawie koszuli mundurowej.

Wymagania i zadania:

* Wie po co i jak się uczyć, wykorzystuje tę wiedzę w praktyce.

  1. Opracowałem/am tygodniowy plan zajęć, w którym uwzględniłem/am wszystkie swoje zajęcia (lekcje w szkole, odrabianie zadań domowych, zajęcia pozalekcyjne, obowiązki domowe, czas odpoczynku).
  2. Zorganizowałem/am sobie miejsce do nauki w domu (oświetlenie, ustawienie krzesła itp.).
  3. Poznałem/am co najmniej jedną metodę umożliwiającą zapamiętywanie różnych informacji. Użyłem/am tej metody do przygotowania się na sprawdzian w szkole.
  4. Ucząc się do przynajmniej jednego sprawdzianu, wymyśliłem/am po 2 sposoby praktycznego zastosowania wiedzy, którą zdobyłem/am.

** Stosuje kilka metod efektywnego uczenia się i trenowania pamięci. W praktyce wykorzystuje wiedzę o wpływie snu i ćwiczeń na uczenie się.

  1. Poznałem/am kilka metod zapamiętywania i efektywnego uczenia się – wykorzystuję je w mojej codziennej nauce. Nauczyłem/am jednej metody członków mojego zastępu.
  2. Rozumiem wpływ snu na porządkowanie zdobytych informacji. Zaplanowałem/am swoją tygodniową naukę tak, aby przed wykorzystaniem zdobytej wiedzy móc się dobrze wyspać.
  3. Przedstawiłem/am członkom swojego zastępu zestaw ćwiczeń odprężających, jakie stosuję podczas przerw w nauce.
  4. Znam kilka metod prowadzenia notatek w tym w formie rysunkowej, wybrałem/am taką, która najlepiej pomaga mi się uczyć.

*** Wspiera innych w doskonaleniu umiejętności uczenia się. Rozumie mechanizmy uczenia się mózgu i zna metody wspierania ich.

  1. W ramach zbiórki zorganizowałem/am formę przyswajania wiedzy, która była jednocześnie dobrą zabawą.
  2. Wykonałem jedno z poniższych zadań:
    – zorganizowałem/am i poprowadziłem w zastępie zbiórkę/zbiórki poświęcone metodom zapamiętywania i efektywnego uczenia się,
    – zorganizowałem/am zajęcia dla osób starszych zainteresowanych ćwiczeniami mnemotechnicznymi.
  3. Wiem, co oznacza termin neuroplastyczność mózgu. Przez czas trwania próby stosowałem/am dietę, która pomaga mojemu mózgowi lepiej działać.
  4. Wiem, jak endorfiny pomagają w zapamiętywaniu. Wypracowałem/am metody zwiększenia poziomu endorfin w trakcie nauki, które działają na mnie (np. słucham ulubionej muzyki, robię notatki rysunkowe, bo rysowanie sprawia mi przyjemność, jem ulubione przekąski, uczę się w ruchu).

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium