Sprawność harcerska Programista/Programistka - Nowy SIM
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Sprawność harcerska Programista/Programistka
Sprawność to zdobyta i udowodniona działaniem umiejętność, którą harcerka lub harcerz potrafi posłużyć się w razie potrzeby. Sprawność dla harcerzy ZHP do przyszycia na mundurze.
Szczegóły:
- obwódki:
- zielona - sprawność dwugwiazdkowa
- czerwona – sprawność trzygwiazdkowa
- czarna - sprawność czterogwiazdkowa
- wysokiej jakości haft
- kontrastowe kolory nici
- średnica: 3 cm
- podkład umożliwiający naprasowanie
- haftowane w naszej składnicy.
Jak nosić?
Na prawym rękawie koszuli mundurowej.
Wymagania i zadania:
** Zna podstawy programowania. Zna składnię wybranego języka programowania. Tworzy proste programy w wybranym języku programowania.
- Poznałem/am podstawy algorytmów. Stworzyłem/am schemat blokowy na podstawie wybranego przez siebie procesu (np. proces zbierania i opłacania składek, proces decyzyjny w przypadku udzielania pierwszej pomocy, itp.).
- Zapoznałem/am się z definicją rekurencji oraz iteracji. Stworzyłem/am algorytm zawierający iterację i rekurencję.
- Napisałem/am prosty program w dowolnym języku programowania, który wyświetla tekst, wykonuje proste operacje oraz umożliwia wprowadzenie danych, np. z klawiatury.
*** Pisze praktyczne programy. Dba o jakość kodu oraz prawidłowo zarządza wersjonowaniem aplikacji.
- Napisałem/am prosty program w wybranym obiektowym języku programowania.
- Zapoznałem/am się z pojęciem wzorców projektowych. Zastosowałem/am wybrany wzorzec projektowy w swoim programie, użytecznym w pracy harcerskiej. Zaprezentowałem/am i omówiłem/am działanie swojego programu na zbiórce drużyny/zastępu lub innego zespołu harcerskiego (kwatermistrzowskiego, skarbniczego, promocji, itp.).
- Zapoznałem/am się z systemem kontroli wersji GIT. Utworzyłem/am profil na platformie pozwalającej na prowadzenie zdalnej kontroli wersji (np. GitHub). Umieściłem/am na niej co najmniej jeden swój program.
**** Pisze złożone programy wykorzystując gotowe narzędzia oraz freamworki. W swoich programach implementuje gotowe moduły oraz rozszerzenia.
- Napisałem/am złożony program (w języku obiektowym) pomocny w pracy drużyny.
- Pisząc program, wykorzystałem/am wybrany freamwork (np. .Net, Symfony).
- Pisząc program, zaimplementowałem/am rozszerzone biblioteki (np. systemy kolejkowania, bazy NoSQL).
Zaloguj się i dodaj opinię